9 ماه عاشقی با توو

خبرای خوب...

1393/4/18 14:09
نویسنده : مادر
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فوتبالیست من خوبی...چه خبر....

قربون پسمل فوتبالیست خودم برم که مثل باباش عاشق شوت زده....فدات بشم...من که شکم مامانتو با زمین فوتبال اشتباه گرفتی تا میتونی شوت و لگد میزنی...قربن اون پاهای کوچمولوت برم من....ایشالله هر وقت اومدی ..بزرگ شدی با باباییت میرین زمین فوتبال و از نزدیک میبینی تا میتونی اونجا بازی و شیطونی میکنی...ان شالله...فقط سر وقت و به موقع بیا پسرم...

دیروز من و باباییت بالاخره رفتیم و تخت و کمدت رو سفارش دادیم گلم...خیلی خوشگلن..ایشالله وقتی دیدیشون ازش خوشت بیاد...تازه یادم رفته بهت بگم که با مامانی هو رفتیم و کلی چیز میز برا سیسمونیت خریدیم که همشون خونه مامانی هستن و جند وقت دیگه که اتاقت رو آماده کردیم میاریم میچینیم...فعلا فقط لباسات مونده که اونا رو هم تا چند وقت دیگه میریم میخریم...وای که چقدر ذوق داریم برا اومدنت..فدات بشششششششششششششششم...من...بووووووووووووووس

پسندها (1)

نظرات (0)