9 ماه عاشقی با توو

اولین پست...

1392/2/30 19:13
نویسنده : مادر
205 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام مغز بادومم...من مادرتم ...از آشناییت خوشبختم...

من الان 22 سالمه و بابایی 30 سالشه...

الان که این وبلاگو برات درست کردم شما هنوز وجود خارجی ندارین...و هیشکس هم  جای اینجا رو بلد نیست جز من و شما....

 

مامانی هم من هم بابایی شما رو خیلی دوست داریم ...انقققققققققققدر دوست داریم که هر روز درموردت حرف میزنیم...کلی نقشه ها برات کشیدیم بادوم کوچولو....

 

ما تصمیم گرفتیم تا اول یکم شرایط فعلیمون رو سرو سامون بدیم بعد با خیال راحت برا اومدن شما اقدام کنیم...

 

قند عسلم فقط باید قول بدی زود زود بیای تو دل مامان...یه وقت دیر نکنی آخه مامانی نگرانت میشه...غصه میخوره....باشه بادومم.....قول بده قول قول..

راستی یه قول دیگه هم باید بدی اینکه تا بهت نگفتم آدرس اینجارو به کسی نده باشه....

خوب یه حرفای خصوصی هست بین مادر و فرزند که نباید کسی بفهمه ..آفرین  گلم...بووووووووووووووووووووووسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نغمه از تهران
31 اردیبهشت 92 12:14
سلام وبت عالی به منم سر بزن


ممنون عزیزم چشم