9 ماه عاشقی با توو

سلام گل من..

1392/3/17 20:34
نویسنده : مادر
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلابتون من ....

نور چشم من.........

چراغ خونم..............

ثمره ی عشقم.........

نی نی گلیه من خوبی ...مادر فدات بشه...جان من.....

عیدت مبارک...امروز 17 خرداد روز مبعث پیامبره عظیم الشان اسلام هستش....

مبعث روزی هست که حضرت محمد (ص) از جانب خدا به پیامبری برگزیده شدن.....

قند عسلم هروز که میگذره دل من و بابایی بیشترو بیشتر برات تنگ میشه....خیلی زود میخوایم که شرایط رو برا اومدنت مهیا کنیم....تو هم برامون دعا کن...دعا کن تا زودتر انتظارا به سر برسه.....

جیگر من این چند روز تعطیلی به من و بابایی خیلی خوش گذشت کلی با هم خوش گذروندیم و گردش رفتیم ..ایشالله زودتر شما بیاین و با هم بریم گردش....

هرجا میرفتیم بابایی میگفت ایشالله سال دیگه نی نیمون باهامون میاد اینجا...هر کاری میکردیم به یاد شما هم بودیم...

راستی برات رفتیم یه عروسک خیلی ناناز خریدیم...البته یه جفت دمپایی ناناز خریدیم که هروقت به سلامتی اومدی پیشمون بپوشیشون وبا اون پاهای نازت راه بری و دل منو بابایت رو ببری با خودت...

 

یه خبر خوب هم برات دارم....قراره فردا برم پیش دکتر و پرونده باز کن...ایشالله تحت نظر دکتر برا اومدن شما اقدام کنیم....واقعا دل تو دلمون نیست....هم خوشحالم هم از طرفی که کم نگرانم....میترسم از روزی که قند عسلم ناز کنه و حالا حالا رو به ما نشون نده....هر چند راضیم به رضای خدا...

ایشالله که خدا هروانجه که صلاح ماست مقدر فرماید....آمین.... نی نی جونم دیروز برات اسم هم انتخاب کردیم که البته تصویب نشده ولی احتمالش زیاد هست...قربونت برم....بووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سونیا
26 خرداد 92 23:53
عزیزم امیدت به خدا باشه حتما نینی میاد عزیزم اسمشم میشه برازندش


ممنون خاله جونی...مرسی که به ما سر میزنی...