9 ماه عاشقی با توو

دکتر

1392/3/27 22:05
نویسنده : مادر
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  قند عسلم...

خوبی...ببخشید که کم کم میام اینجا تا برات بنویسم..خوب حق بده .... قول میدم هروقت فهمیدم که اومدی تو دل مامانی هر روز بیاو اینجا برات بنویسم عزیزکم..

 

این روزا سر مامانی خیلی شلوغه..کلی کار دارم و روزام حسسابی پره...شب هم که خسته میام خونه دیگه وقت نمیکنم بیام و برات بنویسم..

 

فقط این و بدون که رفتم پیش یه دکتر خوب...ایشونم معاینه کردن و یه سری آزمایشا و سونو برام نوشت منم همرو مو به مو انجام دادم ...یه چند تا قرص هم برام تجویز کرد که درحال مصرفشون هستم..ایشالله فردا میرم جواب آز رو به دکی نشون میدم..تا هروقت ایشون صلاح دیدن برا اومدن شما اقدام کنیم گل من....

 

تا اونروز بی صبرانه منتظرم...بوووووووووووووووووووووووووووووس ..راستی نیمه ی شعبان نزدیکه..خیلی دوست داشتم که تو ماه شعبان میومدی تو دلم ولی خوب قسمت همینه تا ببینیم خدا چی میخواد برامون...آمین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سونیا
28 خرداد 92 0:06
عزیزم حتما نینی میاد مثل دخمری من داد میزنه من میم همش بهت سر میزنم حتما مطلب بنویس