9 ماه عاشقی با توو

دکتر کیست قرص

1392/5/16 0:33
نویسنده : مادر
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی...

الهی قربونت برم که هنوز نیومد دلمو بردی با خودت...

کم کم داریم به آخر ماه رمضون میرسیم عزیز دلم....دیگه داره مهمونی خدا تموم میشه....نمیدونم خدا برا منو و بابایی و شما  عیدی چی آماده کرده..ولی من و بابایی شما رو از خدا طلب کردیم....

مادر به قربونت بره...این روزا خیلی ناراحتم ..خیلی دلم غم داره.....یادته رفته بودم دکتر کلی ازمایش داده بودم...

آزمایشا همه خوب بودن شکر خدا....ولی جواب سونو نشون میداد که من یه کیست به ابعاد 3 سانتی متر تو تخمدان راستم دارم...گریه

دکتر برا م 1 بسته قرص داد 1 ماه مصرف کردم ....بعد 1 ماه رفتم دوباره سونو ....ولی هیچ تغیری نکرده بود.

خیلی ناراحتم عزیزم...خیلی دارم غصه میخورم...این روزا خیلی دلم برات تنگ شده.....باز رفتم دکتر برام برا دوماه قرص تجویز کرد....گفت اگه باز خوب نشدم باید برم برا جراحی .....

فرشته ی کوچولوی من برام دعا کن تا زودتر خوب بشم تا زودتر تو بیای تو دلم....زود زود....برام دعا کن....

 

روزی که رفته بودم سونو گرافی تو اتاق یه مامانی بود که یه نی نی 3 ماه و 6 روزه تو دلش بود....دکتر صدای قلبشو پخش کرد منم شنیدم .....چقدر دلم میخواست که جای اون رو تخت دراز کشیده بود..

به جرات میتونم بگم بهترین موسیقی بود که تا حالا شنیده بودم....

خدایا اون لحظه رو نصیب همه ی مامانا کن..آمین...

بوس نی نی نازه ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)