9 ماه عاشقی با توو

اولین سونو

1392/11/30 11:49
نویسنده : مادر
255 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان سلام خوبی؟جات خوبه ..گرم و نرم هست...فدات بشم من....قلب

مادربهت بگه که فردای روزی که جواب آز رو گرفتیم ...رفتیم پیش خانوم دکتر مهربون . و جواب آز رو بهش نشون دادیم ....اولش فکر کرد که برا معاینه رفتیم و با دیدن جواب ازمایش خوشحال شدن و بهمون کلی تبریک گفتن....وبعد هم یه سونو واژن انجام دادن ولی مامانی هنوز شما رخ به ما نون ندادی و خانوم دکتر گفتن که هنوز خیلی زوده....وایشا .... تا دوهفته دیگه قابل رویت میشی...مامانی خوب بچسب به دلم که دلم به دلت چشبیده....

حالا کار من شده روزشماری تا 16 اسفند ........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نی نی شیطون
30 بهمن 92 13:38
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
آرلا
9 اسفند 92 14:32
وای عزیزم خیلی خوشحال شدم مبارک باشه ایشالله
مادر
پاسخ
سلام عزیز دلم ..خیلی ممنون